Customer Experience Manager
Guest Experience Manager

1/2024

Kup ten numer e-magazynu! A najlepiej dołącz do grona prenumeratorów PREMIUM - sprawdź korzyści!

partner wydania

W numerze m.in.:

Co to są właściwie te doświadczenia?
„Życia nie mierzy się ilością oddechów, ale ilością, chwil, które zapierają dech w piersiach” - napisała kiedyś Maya Angelou. Proponuję zatem zatrzymać się na chwilę, zamknąć oczy i wyobrazić sobie siebie w swoim ulubionym miejscu, w Twoim hotelu....
Wspierając lokalną kulturę, tworzymy dla naszych gości autentyczne i niezapomniane doświadczenia
- Współpraca z artystami i rzemieślnikami odgrywa w naszej misji kluczową rolę. Wierzymy, że wspierając lokalną kulturę, tworzymy dla naszych gości oraz mieszkańców Warszawy autentyczne i niezapomniane doświadczenia...
Guest Experience w hotelarstwie, czyli dlaczego goście chcą płacić za doświadczanie?
Hotelarstwo od zawsze opierało się na relacjach z gośćmi, ale w ostatnich latach ich doświadczenie stało się centralnym punktem strategii biznesowych. W czasach, gdy goście oczekują nie tylko wygodnego łóżka i sprawnej obsługi, ale także wyjątkowych emocji i personalizacji, Guest Experience (doświadczenie gościa) stało się jednym z najważniejszych czynników decydujących o sukcesie hotelu, w tym równieżw aspekcie ekonomicznym...
To dzięki uwagom gości nieustannie doskonalimy nasze usługi
Przyznaje wprost, że uwielbia swoją pracę. Ceni sobie ten bezpośredni kontakt z gośćmi oraz możliwość tworzenia dla nich wyjątkowych doświadczeń. Każde spotkanie z nimi to dla niej szansa na zbudowanie niezapomnianych wspomnień... Rozmowa z Karoliną Krupą, Guest Experience Managerem w Hotelu Bellotto
Odczarowanie opinii gości hotelowych
Praca z feedbackiem gości hotelowych przypomina kupowanie w ciemno powieści kryminalnej. Opinie z okładki, choćby najlepsze, to tylko część informacji o książce. Dopiero uważna lektura sprawi, że dobrze poznamy bohaterów i dowiemy się, kto jest mordercą. Ale spokojnie... To nie będzie opowieść o tym, żeby nie oceniać książki po okładce...
MICE w hotelarstwie: jak tworzyć niezapomniane doświadczenia dla organizatorów i uczestników wydarzeń?
Segment MICE to istotny element w branży hotelarskiej, odpowiadający za znaczną część przychodów i rozwój lokalnej gospodarki. Aby wyróżnić się na tle konkurencji, hotele muszą inwestować w nowoczesne technologie, personalizację usług i zrównoważony rozwój...
Czy inwestowanie w pracowników hoteli się opłaca?
Aby odpowiedzieć na to pytanie, kluczowe jest zdefiniowanie roli, którą pracownicy odgrywają w biznesie. Druga rzecz jaką się nasuwa, to kwestia właściwego rozumienia pojęcia „inwestowanie.” Kraków Airport Hotel to spółka, która od 10 lat zarządza hotelem Hilton Garden Inn Kraków Airport w podkrakowskich Balicach. Obecnie nasz zespół liczy ponad 120 osób...
Dlaczego ESG zmienia reguły gry w hotelarstwie?
Branża hotelarska, będąca jednym z najbardziej dynamicznych sektorów gospodarki, od zawsze funkcjonowała w ścisłej zależności od otaczającego ją świata – środowiska naturalnego, lokalnych społeczności oraz globalnych trendów...
Utrzymanie powtarzalności doświadczeń to obecnie największe wyzwanie GX
Uważa, że modelowy proces Guest Experience w hotelarstwie powinien odnosić się do każdego etapu podróży gościa, do tzw. Guest Journey. Wyjątkowe momenty i przeżycia powinny więc towarzyszyć gościom przez cały schemat ich podróży, być ze sobą spójne i wzajemnie uzupełniać się...

„Guest Experience Manager” to pierwszy w Polsce magazyn o tematyce Guest Experience. Integralną częścią e-magazynu „Guest Experience Manager" jest internetowa platforma INSIGHT, gdzie publikowany jest magazyn. Prenumeratorzy PREMIUM, oprócz e-wydań, mają także dostęp do dodatkowych treści w działach: warsztaty, raporty, badania i trendy.

Prenumeratorzy (zarówno BASIC jak i PREMIUM) mają dostęp do wszystkich wydań specjalnych. Więcej szczegółów na temat prenumeraty - a w tym także na temat prenumeraty dla zespołów - na stronie gxmanager.pl/prenumerata.

Chcesz mieć dostęp do platformy INSIGHT, a tym samym do treści premium?

Zostań prenumeratorem PREMIUM magazynu „Guest Experience Manager”. W ramach rocznej prenumeraty otrzymasz dostęp do sześciu numerów e-magazynu „Guest Experience Manager” oraz wszystkich e-wydań specjalnych, całego archiwum i treści premium, które nie są publikowane w serwisie gxmanager.pl, ani na łamach e-magazynu.

Interesuje Cię prenumerata dla całego zespołu? Zajrzyj na stronę Prenumerata i poznaj naszą ofertę.

Masz już dostęp do platformy INSIGHT?