Inwestowanie w doświadczenia gości z perspektywy sieci Marriott International to nie tylko strategiczny krok, ale również wyraz naszej misji i wartości, które codziennie wcielamy w życie w hotelu Renaissance w Warszawie. Jako dyrektor tego obiektu chciałbym podkreślić, dlaczego indywidualne podejście do każdego gościa, zrozumienie jego potrzeb oraz profesjonalna, a jednocześnie uśmiechnięta obsługa są kluczowe dla sukcesu naszej marki. W Marriott International wierzymy, że każdy gość jest wyjątkowy i zasługuje na indywidualne podejście. Nasz personel jest szkolony, aby rozpoznawać i reagować na specyficzne potrzeby gości, co pozwala na tworzenie unikalnych, spersonalizowanych doświadczeń. To nie tylko podnosi komfort pobytu, ale również buduje lojalność i zaufanie do naszej marki. Goście, którzy czują się docenieni i zrozumiani, wracają do nas, a ich pozytywne opinie przyciągają nowych klientów.

W przypadku lokalizacji hotelu Renaissance, tj. przy samym wejściu na hale lotniska Chopina, rozpoznawanie potrzeb i odpowiednie działania zespołu jest szczególnie ważne. Goście często są zestresowani przed podróżą lotniczą, zdenerwowani opóźnieniami bądź też odwołanymi lotami, ich bagaż został zagubiony przez linię lotniczą lub po prostu są zmęczeni po kilkunastu godzinnej podróży. Obsługa hotelu, która ma pierwszy kontakt z takim gościem, stara się, aby poczuł się on komfortowo i miał pewność, że będziemy w stanie mu pomóc. Zaczynając od sprawnej i szybkiej obsługi, zaproponowania zestawu z niezbędnymi przyborami, przygotowania smacznego posiłku przez całą dobę aż po pomoc w komunikacji z lotniskiem w sprawie zaginionego bagażu.

Profesjonalizm i życzliwość to fundamenty, na których opiera się nasza obsługa. Każdy pracownik Renaissance jest nie tylko ekspertem w swojej dziedzinie, ale również osobą, która z naturalną empatią i życzliwością podchodzi do gości. Naszym celem jest, aby każdy gość czuł się mile widziany i traktowany z szacunkiem. Uśmiechnięty personel, który autentycznie cieszy się z możliwości pomocy, tworzy atmosferę gościnności i ciepła, co jest nieocenione w branży hotelarskiej.

Renaissance to miejsce, gdzie pasja do hotelarstwa spotyka się z profesjonalizmem. Nasi pracownicy to nie tylko osoby wykonujące swoje obowiązki, ale prawdziwi entuzjaści, którzy z zaangażowaniem i sercem podchodzą do swojej pracy. Zgrany zespół, który zna standardy i procedury, a jednocześnie ma naturalną empatię, tworzy środowisko, w którym goście czują się wyjątkowo i komfortowo. Współpraca i wzajemne wsparcie w zespole przekładają się na doskonałe doświadczenia gości.

Marka Marriott jest zbudowana na solidnych fundamentach wartości, bardzo nam bliskich. Wspieramy lokalne społeczności i dbamy o środowisko (Nurture Our World), dajemy szanse na rozwój zawodowy naszym pracownikom (Empower Through Opportunity), tworzymy inkluzywne i otwarte środowisko (Welcome All and Advance Human Rights) oraz prowadzimy działalność w sposób zrównoważony (Sustain Responsible Operations).

Inwestowanie w doświadczenie gości to inwestowanie w przyszłość firmy. W warszawskim hotelu Renaissance każdego dnia staramy się, aby nasze wartości przekładały się na realne działania, które tworzą niezapomniane chwile dla naszych gości. Indywidualne podejście, zrozumienie potrzeb, profesjonalna i życzliwa obsługa oraz zgrany zespół to elementy, które definiują nasze podejście do specyfiki tej branży. Dążymy do tego, aby każdy pobyt w naszym hotelu był wyjątkowym doświadczeniem, które goście będą wspominać z uśmiechem. Chcemy, aby dzięki temu wracali do nas.

Artur Derela
Dyrektor hotelu Renaissance Warsaw Airport Hotel