Redakcja:

tel. 22 764 88 40
redakcja@gxmanager.pl

Wydawca serwisu gxmanager.pl: 

Bartek Matusiak

Redaktor naszelna e-magazynu:

Violetta Hamerska
naczelna@gxmanager.pl

Violetta Hamerska - ekspertka ds. doświadczeń gości i pracowników, konsultantka, mentorka oraz wykładowczyni akademicka z ponad 30-letnim doświadczeniem w branży hotelarskiej i turystycznej. Specjalistka w zarządzaniu jakością usług hotelowych, psychologii obsługi gości oraz motywacji. Z pasją zajmuje się badaniami nad nowymi trendami i potrzebami gości oraz pracowników, oferując kompleksowe profilowanie behawioralne. Myśli strategicznie i operacyjnie. Projektuje wyjątkowe doświadczenia gości i pracowników metodą Service Design, które stają się kluczową przewagą konkurencyjną dla hoteli. Wdraża je we współpracy z zespołami hotelowymi. Prowadzi indywidualny mentoring dla menedżerów liniowych, pomagając im rozwijać kluczowe kompetencje menedżerskie. Diagnozuje potrzeby zespołów z zakresu psychologii obsługi, a następnie przygotowuje i prowadzi dedykowane warsztaty edukacyjne. Specjalizuje się w edukacji na temat trudnych sytuacji z gośćmi. Pracuje również jako konsultantka dla architektów i inwestorów na etapie projektowania hoteli, a także jako audytorka jakości usług, mając na koncie ponad 100 audytów. Jej praca jest zarówno zawodem, jak i pasją. Dzięki solidnej wiedzy psychologicznej i głębokiemu zrozumieniu złożoności świata VUCA, skutecznie przekazuje swoją wiedzę i doświadczenie innym, tworząc inspirujące i innowacyjne rozwiązania w hotelarstwie i turystyce.

Adres do korespondencji:

UXON Sp. z o.o.
ul. Grzybowska 87
00-844 Warszawa
Z dopiskiem: "Guest Experience Manager"

Piszą i komentują: Luiza Olszewik (St. Bruno), Dorota Nidzgorska-Mazonik (Górskie Resorty), Aneta Jeton-Szotek (AC Hotel by Marriott Wrocław), Anna Stefańczyk (Satoria Group SA), Artur Derela (Renaissance Warsaw Airport Hotel), Agnieszka Powązka-Celer (Accor), Dagmara Shenkman (Renaissance Warsaw Airport), Anna Chwałko (Best Western Mariacki), Małgorzata Figiel-Koźlak (Synergist), Roksana Michalczyk (Cukrownia Żnin), Filip Jakub Budny (MAGLY), Joanna Machaj (Bookassist), Jolanta Kromka-Zagórska (Jordan Group) i Maciej Szatkowski (Blue Marine Mielno).

Redakcja nie zwraca materiałów niezamówionych, zastrzega sobie prawo redagowania nadesłanych tekstów, nie odpowiada za treści zamieszczanych reklam i ogłoszeń.

Reklama: reklama@gxmanager.pl
Prenumerata: hello@cxstore.pl

Wydawca:

UXON Sp. z o.o.
Grzybowska 87
00-844 Warszawa